TESTIMONI RESVIVIX UNTUK KULIT CANTIK

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua. Anda semua apa khabar? Saya doakan agar anda semua berada dalam keadaan sihat dan bahagia selalu bersama insan tersayang.

Bertemu lagi kita dalam entri terbaru saya, dan kali ini saya ingin bercerita lebih lanjut tentang "Testimoni Vivix dan  ResV Shaklee Untuk Kulit Cantik".

Seperti di entri saya yang sebelum ini, saya ada ceritakan tentang kandungan, fungsi dan kebaikan yang terkandung dalam Polifenol ResVIVIX, anda boleh klik di pautan ini untuk baca semula ya : https://hadhirahzulkifli.blogspot.com/2023/06/vivix-dan-resv-jadi-pilihan-saya.html.

Manfaat Polifenol yang terkandung dalam ResVIVIX ini terlalu besar untuk kesihatan tubuh badan manusia, terutamanya  ke peringkat selular DNA. 

Ini yang menjadikan ResVIVIX salah satu produk terlaris dan paling premium yang dibangunkan oleh para saintis hebat dari Shaklee Corporation di US. 

Saya sendiri telah berjaya mendapat kebaikan apabila mengamalkan Vivix dan ResVShaklee ini ketika saya dalam berpantang anak pertama pada tahun 2021. 

Pengalaman saya sendiri adalah saya dapat melihat perubahan dari segi kesihatan kulit, kulit nampak lebih bermaya dan berseri, walaupun dalam tempoh berpantang.

Bonus nya, badan jadi lebih bertenaga dan paling ketara adalah luka Czer luar saya telah kering dalam masa 3 hari. 

Ketika di wad, Doktor juga memuji saya dapat bergerak aktif, dapat uruskan bayi dan diri sendiri dengan baik sewaktu di wad. 

Alhamdulillah, terima kasih Shaklee kerana mempertemukan saya dengan minuman botani tinggi khasiat Polifenol ini. 😊

Sekarang, saya ingin berkongsi pula dengan anda berkenaan testimoni- testimoni  sebenar dari pengguna setia Vivix dan ResVShaklee yang telah mendapat kebaikan dari segi kesihatan dan kecantikan kulit mereka setelah konsisten mengamalkan antioksidan hebat ini. 

TAHUKAH ANDA?
Kulit anda boleh menghasilkan kulit baru dengan menyingkirkan sel kulit mati setiap hari, mewujudkan lapisan baru kulit setiap 28 hari. 

                                              

HIDUP PENUH BERSERI DENGAN POLIFENOL RESVIVIX
 
Sel adalah benda asas untuk hidup dan ia menentukan kepanjangan kehidupan kita. Badan manusia mempunyai lebih trillion sel.

Secara umumnya, fungsi sel badan berkait rapat dengan kesihatan badan. Fungsi sel yang sihat =Kesihatan dan hidup yang panjang. . 

FUNGSI SEL 
1. Mencerna makanan kepada nutrien
2. Membawa oksigen ke sel dan mengeluarkan karbon dioksida keluar
3. Penghasilan hormon dan enzim
4. Menghasilkan tenaga

APA YANG BERLAKU JIKA SEL KEKURANGAN TENAGA? 
Bermaksud anda akan masih berasa letih, mengantuk dan lemau badan walaupun selepas tidur pada waktu malam. 

APA YANG AKAN BERLAKU JIKA SEL BADAN ANDA GAGAL DILINDUNGI? 
Ini bermaksud anda akan kerap jatuh sakit jika dibandingkan dengan orang lain, anda akan sentiasa batuk, bersin dan demam. 

APA YANG AKAN BERLAKU JIKA SEL BADAN ANDA GAGAL UNTUK MELAKUKAN PEMBAIKAN? 
Ini bermaksud anda akan mempunyai pemulihan yang lambat, dan luka mengambil masa yang lama untuk sembuh. 

APA YANG AKAN BERLAKU JIKA PEMBAIKAN SEL ANDA MENJADI LAMBAT?
Ini bermaksud anda mempunyai kulit yang kusam, layut, kasar dan warna yang tidak sekata. Anda kelihatan lebih tua dari usia sebenar. 

Bagi anda yang belum mengetahui tentang apa itu Polifenol, Polifenol adalah sekumpulan bahan semulajadi yang terdapat dalam tumbuh- tumbuhan dan buah- buahan. Ia berperanan memberi mereka warna sambil melindungi dari penyakit. 

Polifenol memainkan peranan penting dalam mengekalkan kesihatan dan kesejahteraan anda, melindungi sel- sel dalam tubuh dari kerosakan oleh radikal bebas termasuklah meningkatkan kesihatan dan seri kulit.

Jadi, Polifenol ini sangat bermanfaat untuk keserian dan kehalusan kulit dengan:

1. Melindungi kulit dari kerosakan UV.
2. Mengurangkan penuaan pramatang dan pembentukan kedutan.
3. Menyokong penghasilan kolagen.
4.Menggalakkan kulit yang tegang dan muda. 

Di bawah ini saya kongsikan testimoni-testimoni sebenar dari pengguna setia Vivix dan ResV Shaklee yang telah mendapat kebaikan dari segi kesihatan dan keserian kulit mereka. 

















"RASA SIHAT, SENTIASA DILINDUNGI" 

Jadi, sekadar ini dulu perkongsian saya kali ini mengenai "Testimoni Vivix dan ResV Shaklee Untuk Kulit Cantik". 

Harapan saya semoga perkongsian saya ini akan dapat memberi sedikit tambahan maklumat kepada anda tentang bagaimana Polifenol yang terkandung di dalam Vivix dan ResV Shaklee dapat membantu kita para wanita dalam meremajakan kulit wajah kita 10 hingga 20 tahun lebih muda dari usia sebenar. InshaAllah. 

Jadikanlah Polifenol rakan baik sel tubuh anda bermula hari ini. Sayangi diri anda, berikan hanya yang terbaik untuk dirimu duhai wanita. 😉 

Semoga kita berjumpa lagi di entri seterusnya. Jemput baca juga entri sahabat saya berkenaan testimoni Vivix dan ResV Shaklee  di pautan ini  : 

Salam sayang untuk semua. Jaga diri! 😊

Xoxo!

Btw, saya juga salah seorang ahli berdaftar Shaklee merangkap seorang Physiotherapist juga.

Jika anda ingin dapatkan sebarang pertanyaan/ konsultasi berkaitan produk- produk Shaklee/ masalah-masalah berkaitan servis Physio, boleh hubungi saya juga bila- bila masa di :

No Tel :019-9412177 atau terus klik https//mobilespashaklee.wasap.my/ untuk sebarang pertanyaan 😊 

Dan ID Shaklee Rasmi saya : 1208267. 

Anda dialu- alukan untuk melakukan pendaftaran sendiri (self- registration) dan pembelian secara terus dari HQ Shaklee pada bila- bila masa. 

Anda boleh mengisikan pra- pendaftaran di pautan ini terlebih dahulu untuk bersama team  saya : https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1208267 dan secara automatik akan dapat membeli produk Shaklee dengan diskaun sebanyak 25% sesudah pendaftaran anda selesai. 😊

Jom sertai keluarga Shaklee bersama saya dan team SDC bermula hari ini. 


Anda boleh terus hubungi saya di mana- mana platform media sosial seperti di bawah : 

Facebook : https://www.facebook.com/hadhirah.zulkifli

FB Page : https://www.facebook.com/PhysioTherapeuticSpa/

Instagram : https://www.instagram.com/hadhirah_zulkifli/

Tiktok :  https://www.tiktok.com/@hadhirah.zulkifli?lang=en

#kursusspamurah #spashaklee #mobilespa #mobilespamalaysia #kelasspaonline #kursusmobilespaterengganu #kursusspaterengganu #physioterengganu #mobilespaterengganu #vivixshaklee #resvshaklee #vivixterengganu



Comments

Popular posts from this blog

VIVIX DAN RESV JADI PILIHAN SAYA

PART TIME JOB DI MALAYSIA