PELUANG BISNES SHAKLEE (3C)


Assalamualaikum & hai semua. You all semua apa khabar? Hopefully semua berada dalam keadaan sihat & bahagia sentiasa, okay. Ameen. 

Orite, pada hari ini, Dirah ingin share kan satu entri terbaru dengan you all , yang bertajuk " PELUANG BISNES SHAKLEE "3C".





Pasti ramai yang masih belum tahu apa sebenarnyakelebihan bisnes Shaklee ini. Adakah bisnes Shaklee bisnes yang boleh dipercayai, menguntungkan & adakah Shaklee ini long- term business yang stabil dan sebagainya. 


So jom Dirah share pada you all okay. Hopefully ada beberapa point Dirah nak share dengan you all ni dapat membantu gives a clear picture tentang Shaklee. Mana tau you all yang tengah baca entri  ni akan terbuka hati untuk cuba produk Shaklee & jana income tambahan melaluinya macam Dirah. 



Let's check it out sama- sama okay. 

 Kelebihan Bisnes Shaklee

1. CASH (UNTUNG RUNCIT & BONUS KUMPULAN PERIBADI)

-First sekali Dirah nak share tentang Cash, Cash means Tunai a.k.a fuluss hehe, Dalam Shaklee, ini adalah salah satu ganjaran besar yang you all akan dapat once bergelar ahli Shaklee / usahawan Shaklee, 

- Tentang untung runcit, ini adalah bahagian di mana you all akan dapat keuntungan dari hasil jualan produk. You all beli produk Shaklee menggunakan harga pengedar (DN) dan anda pula akan menjualnya pada harga runcit (RP),

- So, macam mana cara you all kira keuntungan daripada kedua harga ini ? Caranya adalah : Harga Runcit - Harga Ahli = KEUNTUNGAN YOU ALL AKAN DAPAT. Mudah je kan?






-Next adalah tentang BONUS KUMPULAN PERIBADI. Bonus ini you all akan dapat once you all dah mempunyai ahli kumpulan anda sendiri di bawah organisasi anda yang mana mereka juga bersungguh- sungguh ingin berjaya bersama anda, 

-Contoh paling mudah, apabila anda & pengedar Shaklee team anda yang lain turut menjana jualan produk Shaklee dalam masa 1 bulan dengan baik, anda akan dapat bonus berdasarkan jumlah jualan produk anda pada bulan itu. 

Menarik kan?:) 

- Jumlah Bonus Kumpulan Peribadi dibayar berdasar kepada jumlah jualan terkumpul bagi bulan kelayakan. Nanti Dirah boleh terangkan panjang lebar pada you all berkaitan ni ya. Memang best!






2. CAR (PROGRAM SUBSIDI KERETA)

-Bila bercerita tentang kereta, mesti semua orang suka kan, Boleh ke dapat kereta idaman bila join bisnes Shaklee, Sis? Boleh ke boleh ? Hehe, Itu adalah soalan biasa yang akan ditanya oleh orang luar yang belum tahu apa ganjaran sebenar yang Shaklee boleh beri pada individu yang layak mendapat incentive car bonus yang boleh diibaratkan sebagai "PENCEN SEUMUR HIDUP & BOLEH DIWARISI OLEH ANAK- ANAK/ ZURIAT YOU ALL ".




-Hebat tak bunyi tu?Hebat kan, Dah la dapat bonus untuk bayar kereta setiap bulan, pastu dapat pula ganjaran pencen seumur hidup. Tak sabar untuk dapat one day! Macam Master- Master Upline Dirah yang ada sekarang.

- So apa kriteria untuk seseorang ahli Shaklee berjaya mendapat Bonus Kereta Shaklee ini?mesti ramai nak tahu kan? 


- Jawapannya, Setelah seseorang mencapai pangkat Supervisor Shaklee, anda akan berpeluang untuk mendapat bonus kereta bulanan, Pemimpin yang layak untuk Program ini boleh memohon bagi anugerah wang tunai untuk kereta impian seperti yang diperlukan.



3. CONVENTION (PROGRAM LAWATAN INSENTIF)

- Ini lah ganjaran ketiga yang terbesar you all boleh dapat jika you all join bisnes Shaklee bersama team Dirah, 




- Macam mana nak dapatkan kelayakan untuk melancong ke luar negara bersama Shaklee secara percuma?



-Mudah saja. Caranya kita dapatkan mata ganjaran yang akan dikira setiap bulan mengikut prestasi jualan Shaklee anda setiap bulan yang akan membolehkan anda dan keluarga anda layak untuk mendapatkan lawatan ke destinasi- destinasi terbaik dunia, 





- Contoh, pada tahun 2020 hadapan, Shaklee akan membawa team yang layak ke Switzerland dan Korea sempena menyambut 25th year anniversary Shaklee di Malaysia.




-Best kan! 

So, apa tunggu lagi? Jika anda ingin mencari satu side income yang boleh membuatkan anda sihat, cantik, berjaya, jangan segan- segan untuk wahtsapp Dirah di 019-9412177 atau search FB : NUR HADHIRAH BT ZULKIFLI untuk maklumat lanjut. 




XOXO! 

Nur Hadhirah Zulkifli, 
Physiotherapist Kuala Nerus + Shaklee Business Leader 
019-9412177
FB: NUR HADHIRAH ZULKIFLI
FB PAGE: D PHYSIO_SPA KT 
IG: hadhirah_zulkifli
Email:hadhirah_92@yahoo.com

Comments

  1. hai Nur, semoga kte sama2 dpt merasa trip kali ni. 💪

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hye kak Farah, yup2, amin2 YRA.Tq sudi drop komen akak ;)

      Delete
  2. Hai Nur 😉
    Semoga dapat bersama sama sampai ke puncak dan jadi Master.
    All the best Nur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hye Kak Nadia, amin2, semoga terus success jugak untuk kak Nadia ;)

      Delete
  3. kepuk kepuk kepukkkkk... jom Jutawans kita fly together..

    jemput baca juga Peluang Bisnes Shaklee

    ReplyDelete
  4. Jom fight untuk semua peluang yg ditawarkan oleh shaklee..Shaklee memang the best lah..Kan?😁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup2, betul tu sis Hanim. Best & sangat2 berbaloi bila buat Shaklee :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

VIVIX DAN RESV JADI PILIHAN SAYA

PART TIME JOB DI MALAYSIA

TESTIMONI RESVIVIX UNTUK KULIT CANTIK