CONFINEMENT LADY vs JAGAAN MAK

Assalamualaikum & hai semua. What say you if I'm Your Official Confinement Lady TWB Next Door? Ada yang nak hire saya untuk jaga you privately dalam tempoh pantang itu?Pasti you all puas hati dapatkan servis CL personal saya nanti, nak tahu kenapa? Baca info di bawah.

Pada pandangan saya, ibu- ibu muda pada zaman millenia sekarang lebih cenderung untuk mengupah " Confinement Lady Moden" berbanding memilih berpantang bersama ibu di kampung.

Mengapa saya katakan begitu? Pasti anda pun ada segelintir yang bersetuju dengan pendapat saya ni terutamanya ibu- ibu berpantang yang tinggal di kawasan kota raya yang sibuk dan memenatkan.

Jom kita kaji apa antara sebab ibu- ibu sekarang prefer dan sanggup membayar khidmat "Jurupantang Moden" ini ke rumah , ada yang boleh stay in selama 40 hari di rumah, ada yang half day service dan sebagainya.

1)RINGANKAN URUSAN IBU AYAH KITA DI KAMPUNG  
Ini saya setuju memandangkan sekarang ini servis Confinement Lady ini kan semakin meningkat naik sekarang. So why not kita sebagai anak, amik peluang untuk berpantang menggunakan khidmat CL ini tanpa perlu susahkan ibu ayah kita. Tenaga mereka pun makin berkurang untuk menguruskan A-Z urusan pantang kita.


2) JAGAAN MAK IS ALWAYS THE BEST 
* Yes, mak jaga kita mestilah terbaik kan? Rata- rata ibu- ibu kita pasti memilih cara pantang tradisional, itu tidak salah, cuma sekarang pelbagai teknik pantang moden dah diketengahkan, so why not kita ambil peluang ni untuk gabung dua elemen tradisional & moden dalam proses tempoh pantang.

* Contoh, salah satu teknik pantang tradisional yang saya tahu adalah dengan menggunakan teknik rehat di katil bersama bara api sederhana di bawah katil tersebut. Tujuan adalah untuk memanaskan suhu badan di samping dapat mengecutkan otot rahim.

* Namun,berbeza dengan pantang moden pada hari ini menggunakan teknik Sauna untuk melakukan tujuan yang sama,  ianya lebih ringkas, mudah dibawa dan di setting serta menjimatkan ruang.Mudah kan? Just duduk di dalam port sauna & you are ready to be burnt!

3) CONFINEMENT LADY URUSKAN SEMUA URUSAN PANTANG KITA
Start dari uruskan hal baby, hal ibu, bengkung, sengkak dan sebagainya sehinggalah ke penyediaan makanan pantang semua akan diuruskan oleh CL moden, so ia pastinya membuatkan ibu- ibu dalam pantang berasa senang dan tenang serta dapat jalani mood pantang dengan lebih ceria.

So you olls, apa tunggu lagi, nantikan pelancaran Pakej Berpantang yang bakal saya lancarkan tidak lama lagi di area Kuala Terengganu dan sekitarnya.

Pada yang berminat untuk berbisnes Mobile Spa & Confinement Lady di kawasan anda, jangan lupa untuk hubungi saya di 019-912177 untuk lebih info dan details. Di bawah ini saya sharekan pakej berpantang yang akan you all belajar di dalam modul terbaru TWB. Tunggu! :)




Pakej Mobile Spa Plus Servis Pantang TWB is always the best!Tak sabar sungguh nak serve kan you all as my Pantang Clients! Saya fisioterapi anda merangkap Your Next Confinement Lady Next Door.

.....................................
Nur Hadhirah Bt Zulkifli
019-9412177 (Whatsapp)
Physiotherapist
Manager Physio_Spa KT
Your Next Confinement Lady Terengganu :)







Comments

Popular posts from this blog

VIVIX DAN RESV JADI PILIHAN SAYA

PART TIME JOB DI MALAYSIA

TESTIMONI RESVIVIX UNTUK KULIT CANTIK