MOBILE SPA BANTU WANITA JANA PENDAPATAN

Salam & hai buat semua followers blog Dirah. Anda semua sihat? Dirah doakan semua berada dalam sihat sejahtera selalu ya. Ceria- ceria selalu hendaknya. ;)

Orite kali ini Dirah ingin share kan pada anda tentang entri baru Dirah kali ini iaitu mengenai "MOBILE SPA BANTU WANITA JANA PENDAPATAN".


Betul ke bisnes Spa ni boleh bantu anda keluar dari masalah kekurangan duit setiap bulan?

Betul ke bisnes Spa ni boleh selamatkan berjuta wanita yang sedang buntu mencari satu bisnes yang mudah untuk mendapat keuntungan hanya dari rumah?

Ya, hanya dari rumah, anda para wanita dapat menjana beribu income sampingan / tetap menggunakan platform Spa yang sekarang ini semakin mendapat tempat di hati kebanyakan wanita di luar sana.

Sebagai contoh, Projek Mobile Spa The Walking Beauty (TWB) yang Dirah tengah jalankan sekarang sangat dikenali di seluruh Malaysia ketika ini. Ia telah menjadi satu fenomena kerana telah berjaya membantu ramai wanita untuk mampu merasai duit sendiri dengan usaha mereka sendiri melalui Projek Mega ini.

Jika anda wanita yang tercari- cari satu bisnes berkaitan Spa & Kecantikan,  tapi masih belum jelas mengenai BETUL KE BISNES MOBILE SPA INI BOLEH BERI PULANGAN BESAR PADA SAYA"? Jom baca 7 point Dirah di bawah jika anda inginkan jawapannnya.


7 LANGKAH PENTING BAGAIMANA MOBILE SPA BANTU WANITA JANA PENDAPATAN 

1. MOBILE SPA SANGAT MESRA WANITA

* Di mana ada wanita, di situlah lubuk rezeki bagi penggiat servis Spa. Setiap wanita nak cantik, nak menawan sentiasa, so anda memang tak salah pilih bisnes jika anda berkecimpung dalam bidang Mobile Spa ni.


2. PERMINTAAN SERVIS MOBILE SPA SANGAT TINGGI

* Tak kira di bandar, di luar bandar, kebanyakan wanita tidak punya masa untuk memanjakan diri mereka ke premis- premis spa yang berdekatan kawasan mereka.

* Contoh yang biasa Dirah jumpa adalah kerana tak ada masa sesuai, jadual waktu yang padat bersama keluarga, perasaan malas untuk keluar rumah dan bersiap- siap ke premis spa, ragu dengan produk yang pihak Spa tersebut gunakan dan macam-macam lagi.


3. MENGGUNAKAN PRODUK YANG BERKUALITI DAN DIYAKINI PELANGGAN 

Rata- rata pelanggan Spa yang selalu berurusan dengan Dirah amat berpuas hati dengan produk/ skincare yang Dirah gunakan dalam servis Spa Dirah.

*Untuk pengetahuan anda, servis Mobile Spa team TWB  menggunakan 100% produk Shaklee. Kekuatan sesuatu servis sangat bergantung kepada jenama/ produk yang dibawa. Ini kerana pelanggan akan lebih mudah percaya & yakin untuk berurusan dengan spa kita jika produk yang kita gunakan berkualiti tinggi dan diiktiraf keberkesanannya mengikut terms yang betul.


4. PELUANG DALAM KERJAYA SHAKLEE

*Apabila anda ceburi bidang Mobile Spa bersama team The Walking Beauty (TWB), anda sebenarnya sudah 10 langkah ke hadapan untuk membina karier anda bersama keluarga Shaklee.

* Banyak bonus tambahan anda akan peroleh jika sertai Mobile Spa TWB seperti trip Shaklee , elaun kereta bulanan, dan banyak lagi kerana ianya saling berkait - rapat dengan bisnes Shaklee secara keseluruhannya.

*6 in 1 kelebihan sekiranya anda menjadi sebahagian dari team Spa kami. Jana income pasif hanya melalui online serta offline menggunakan servis Mobile Spa. Sangat lumayan!



5. MINIMUM PENDAPATAN SERENDAH  RM 200 SEHINGGA CECAH RM 1K SEHARI

*Dengan menyediakan servis mobile spa , ramai ahli beautician mampu meraih pendapatan sekitar RM 200-RM1K sehari.

*Setiap masa pasti selalu ada customer yang book slot  Spa bersama anda kerana pasaran khidmat Spa yang semakin panas sekarang ini,

* Ditambah pula dengan ilmu dan teknik marketing yang Dirah akan share kan pada anda yang betul berminat untuk mencari peluang dalam bisnes Spa ini bersama team Dirah.

Add caption

Terlalu banyak kelebihan dah Dirah dapat apabila berada dalam dunia Spa Bergerak ini, so Dirah sangat alu- alukan anda untuk jadi sebahagian dari team Dirah juga ya!

Dirah nak bantu anda kecapi impian anda melalui bisnes Spa yang trending ini.

Anda di sekitar Kuala Terengganu, nak book slot facial/ belajar kursus mobile spa/ mencari servis physio di KT, boleh contact saja Dirah di 019-9412177 bila- bila masa.

xoxo,

Hadhirah Zulkifli,
Physiotherapist, Shaklee Leader, TWB Spa Trainer & Business Owner Physio_Spa KT.
-17 March 2019-




Comments

Popular posts from this blog

VIVIX DAN RESV JADI PILIHAN SAYA

PART TIME JOB DI MALAYSIA

TESTIMONI RESVIVIX UNTUK KULIT CANTIK