KELAS BISNES FACIAL TERKINI BOTG

 Hai & Assalamualaikum semua. Diharapkan semua berada dalam keadaan sihat & ceria selalu. 

Seperti yang Dirah janjikan di post sebelum ini, Dirah akan ceritakan dengan lebih lanjut berkenaan satu posting berkenaan Kelas Bisnes Facial BOTG. Jom kita mula.๐Ÿ˜Š

1. Asal Usul SPA BOTG

Bagi yang belum tahu, BOTG adalah singkatan nama daripada nama "Beauty On The Go". Ianya merupakan satu rebranding terbaru yang lahir dari jenama sebelum ini iaitu The Walking Beauty (TWB). Kedua- dua bisnes Mobile Spa besar ini dilahirkan oleh Founder Master 2 Beradik (M2B) iaitu Master Ainul Shahrazad & Master Athirah Tieramiessyou sebagai Founder asal. 

Selepas PKP, Spa TWB telah ditukar kepada nama Spa BOTG sebagai langkah penjenamaan semula yang lebih baru. ๐Ÿ˜Š

2. Kelebihan Menyertai Kelas Facial BOTG

Dirah sebagai salah seorang alumni Mobile Spa BOTG sememangnya rasa sangat beruntung dan bersyukur dapat berada dalam satu kumpulan bisnes Mobile Spa bersama BOTG ini.

Dirah sendiri sertai bisnes Mobile Spa ini pada 2018 lagi. Boleh klik di Posting Dirah yang ini untuk baca kisah Part Time Job Dirah sebagai Beautician BOTG ya : https://hadhirahzulkifli.blogspot.com/2023/05/time-job-di-malaysia-hai.html

Sekarang, jom Dirah share kepada anda apa lagi kelebihan bila anda sertai Mobile Spa Team kami untuk tahun 2023 ini. 

1. Training Spa BOTG yang sangat cepat & mudah.

Bayangkan anda hanya perlukan beberapa jam sahaja untuk completekan sesi training SPA BOTG. Tidak perlu sewa hotel, bermalam untuk hadiri Kursus Spa kami, inshaAllah dalam tempoh yang singkat, anda sudah layak bergelar Beautician BOTG selepas training selesai ;)


Throwback waktu Dirah mula- mula training SPA selepas tamat belajar, Menggigil tangan semua ada, tapi best dapat belajar ilmu baru ni . How time flies, hehe ๐Ÿ˜Š

2. Kursus Spa yang sangat praktikal & fleksibel

Anda akan dapat belajar ilmu Spa yang sangat mudah & menarik. Segala ilmu & skill- skill Spa tersebut sudah dimodulekan & dibukukan dalam Kitab Training Spa yang anda akan dapat nanti secara personal.

Training Spa kami juga sangat fleksibel, ini kerana ada sesetengah dari Beautician SPA kami pernah membawa baby/ anak mereka sekali ke sesi training kerana tiada tempat untuk tinggalkan anak di rumah. Sesi training kami sangatlah mesra keluarga, agitu. hehe. 

Throwback seorang ibu beranak kecil sedang bertraining Spa dengan Dirah di Kuala Terengganu. Anak  khusyuk main di belakang, ibu sedang bertraining Facial di depan. Sangat fleksibel kan training macam ni? ๐Ÿ˜Š

3. Dapat Produk Yang Lengkap Untuk Terus Mulakan Bisnes SPA Anda 

Anda tak perlu bimbang, selesai sahaja sesi training one to one nanti, anda akan dapat set Produk beserta kelengkapan Spa yang lain secara total. Ini bermakna, anda terus akan bersedia untuk mulakan bisnes anda & dapat memancing pelanggan pertama anda untuk merasai belaian jari jemari anda melakukan facial. 

          Contoh kelengkapan Spa yang anda akan dapat secara total nanti untuk mulakan bisnes anda. ๐Ÿ˜Š

4. Sijil Penyertaan Diberikan Selepas Selesai Sahaja Training 

Anda sudah bersedia untuk mengaut duit hasil bisnes Mobile Spa selepas ini, percayalah!

Throwback gambar penyerahan sijil setelah selesai sesi training Spa bersama salah seorang Beautician Spa Dirah waktu 2019, Sis Faqihah, seorang pelajar Unisza ๐Ÿ˜Š

5. Kekuatan Module Spa BOTG 

Setiap module BOTG telah disusun dengan teliti agar peserta mampu untuk terus aplikasikan terus ilmu tersebut. Kami jamin, setelah anda selesai sahaja kursus Spa, anda boleh terus mulakan bisnes Mobile Spa anda. 

Dengan ilmu Spa yang kami ajar, anda berpeluang untuk menjana instant cash setiap hari. Bila ada ilmu, diri anda umpama "MAGNET" duit.

Fuh, syok sungguh kipas duit bila dah mahir berside income dengan hasil Mobile Spa. ๐Ÿ˜Š

Anda boleh baca juga entry sahabat Dirah ni, bercerita tentang pengalaman beliau melakukan bisnes Mobile Spa Shaklee , klik link ini  : https://www.mamacilik.com/2023/05/kelas-bisnes-facial-botg-terkini.html?m=1&fbclid=IwAR14d2j5LODdGrE2Gyux3S1a9Y4C0ZMArv-YufDRB8cbPcgqlY-KdTjGbmg.  

6. Bimbingan dari mentor & team Spa BOTG 

Segala persoalan, masalah atau apa- apa kemusykilan anda boleh merujuk terus kepada mentor & team di dalam group. Pasti soalan anda akan dijawab oleh mereka. 

7. Dapat access ke Kelas Nutrisi Shaklee Secara Percuma 

Setiap alumni BOTG juga diberi panduan bagaimana untuk mengekalkan kesihatan & kecantikan dari segi dalaman dan luaran melalui kelas- kelas nutrisi yang dijalankan dari Senior Nutritionist kami di Shaklee. 

Kami inginkan Beautician kami cantik luar, cantik dalam dengan gaya hidup sihat bersama Shaklee. 


BAGAIMANA UNTUK SERTAI TEAM MOBILE SPA KAMI?

Baiklah, bahagian terakhir adalah mengenai butiran lebih terperinci tentang kos yuran/komitmen yang perlu anda laburkan untuk sertai kami.

Butirannya seperti berikut : 

Harga Pakej SPA BOTG : RM1,999

Apa yang anda akan dapat?

๐Ÿ‘Set Lengkap YOUTH Skincare Shaklee

๐Ÿ‘Skrub Semulajadi

๐Ÿ‘Masker Semulajadi

๐Ÿ‘Tambahan 2 jenis Mask lain (Gold & Clay)

-------------------------------------------------------------

Anda juga akan dapat :

๐Ÿ‘Beg SPA

๐Ÿ‘Trial kit SPA

๐Ÿ‘Ion massager

๐Ÿ‘Sijil Penyertaan

๐Ÿ‘1 set Hardcopy Module beserta Kitab Harga

-------------------------------------------------------------

Belajar Kursus 2 + 1 

๐Ÿ‘ Facial Relaxing Treatment

๐Ÿ‘Face Massage

๐Ÿ‘Bonus : Macam Mana Untuk Bina Home & Mobile SPA Peribadi Anda

--------------------------------------------------------------------------------------------

BONUS 

๐Ÿ‘Income 6 penjuru

๐Ÿ‘Coaching seumur hidup

๐Ÿ‘Pendapatan yang limitless 

                                               

 "HABIS TRAINING, TERUS BOLEH BUKA SPA"

  
Throwback kenangan ketika menghadiri Business Leader National Conference Shaklee di KL 2019. Rindu moment- moment ini bersama team Mobile SPA ๐Ÿ˜Š   

Salam sayang untuk semua. Jaga diri! ๐Ÿ˜Š

Xoxo!

Btw, saya juga salah seorang ahli berdaftar Shaklee merangkap seorang Physiotherapist juga.
              
Jika anda ingin dapatkan sebarang pertanyaan/ konsultasi berkaitan produk- produk Shaklee/ masalah-masalah berkaitan servis Physio, boleh hubungi saya juga bila- bila masa di :

No Tel :019-9412177 atau terus klik https//mobilespashaklee.wasap.my/ untuk sebarang pertanyaan ๐Ÿ˜Š 

Dan ID Shaklee Rasmi saya : 1208267. 

Anda dialu- alukan untuk melakukan pendaftaran sendiri (self- registration) dan pembelian secara terus dari HQ Shaklee pada bila- bila masa. 

Anda boleh mengisikan pra- pendaftaran di pautan ini terlebih dahulu untuk bersama team  saya : https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1208267 dan secara automatik akan dapat membeli produk Shaklee dengan diskaun sebanyak 25% sesudah pendaftaran anda selesai. ๐Ÿ˜Š

Jom sertai keluarga Shaklee bersama saya dan team SDC bermula hari ini. 


Anda boleh terus hubungi saya di mana- mana platform media sosial seperti di bawah : 


#kursusspamurah #spashaklee #mobilespa #mobilespamalaysia #kelasspaonline 




                 







Comments

Popular posts from this blog

VIVIX DAN RESV JADI PILIHAN SAYA

TESTIMONI RESVIVIX UNTUK KULIT CANTIK

MOBILE SPA BOTG BANTU WANITA BUAT DUIT