TESTIMONI BUAT DUIT DENGAN MOBILE SPA

Assalamualaikum dan selamat pagi sahabat- sahabat semua. Hari ini hari Selasa bersamaan 23 Mei 2023 kita bertemu lagi dalam entri terbaru saya menceritakan tentang Testimoni Buat Duit Dengan Mobile Spa. 

Baiklah, seperti di entri- entri saya sebelum ini, banyak saya kongsikan tentang perjalanan & pengalaman saya sebagai salah seorang Beautician Spa BOTG. Pelbagai kenangan manis saya lalui sepanjang melakukan servis Mobile Spa ini.Alhamdulillah. 😊

Saya juga telah dapat menarik minat kawan- kawan saya yang lain untuk sama- sama sertai kumpulan Mobile Spa BOTG , sekaligus dapat membantu mereka menjana pendapatan bersama- sama bisnes ini. 

Kami berkumpul di bawah satu kumpulan besar yang sama, iaitu 'Team Mobile Spa BOTG" dan di dalamnya sudah lahir beratus- ratus Beautician baru dan juga lama. 

InshaAllah anda akan berada dalam circle yang positif dan sangat membina, sarat dengan pengisian penuh motivasi, tips- tips pemasaran yang terkini untuk kejayaam bersama dalam satu pasukan. 

Sekarang, kita akan berkongsi lebih lanjut mengenai testimoni- testimoni & beberapa video dari team kami sendiri selaku ahli- ahli rasmi Mobile Spa BOTG yang datang dari pelbagai latar belakang pekerjaan. Jom kita mula. 😉

Throwback "instant cash" yang saya sendiri pernah dapat asbab berada dalam bisnes Spa ini.  Simpanan tunai saya mencecah RM5000 dalam masa beberapa bulan sertai Mobile Spa. Alhamdulillah. 😊

Best sangat perasaan bila dapat kumpul duit tepi sebanyak itu waktu tu. 😊. Zaman masih bujang, komitmen pun kurang lagi, suka la bila dapat kumpul duit sedebuk maca ni Hehe. Terus masuk duit ke dalam akaun simpanan. 

Ini pun hasil saya melakukan Facial Spa untuk pelanggan Spa saya dalam masa 3 hari. secara offline Siapa nak bagi RM190 mudah- mudah macam tu saja kan, kalau bukan dengan teknik hebat dari Mobile Spa BOTG kan?Masyuk poket lagi!😄

Di bawah ini, saya kongsikan testomoni & beberapa video dari semua ahli Spa BOTG team kami pula untuk anda. 

                                                                 

TESTIMONI 1 :
                                                                    
Dalam Mobile Spa kami, anda berpeluang untuk mendapat 6 penjuru pendapatan , salaha satunya "cash segera" dari servis Facial yang anda lakukan. Lagi 5 sumber income? Haa,, anda sertai team kami baru kami akan kongsikan pada anda. 😊

                


TESTIMONI 2: 
                       
Beautician kita tetap meriah mendapat pelanggan walaupun ketika di bulan Ramadan. 😊

                

TESTIMONI 3 : 
                 
Dah tak perlu pening kepala nak beli keperluan dapur sebab sebab adanya "instant cash" dari skill Mobile Spa BOTG, duit sentiasa ada sahaja, inshaAllah.😊 

               

TESTIMONI 4 :  
             
Kita dapat tentukan dan target sendiri jumlah pendapatan yang kita mahu bila kita jalankan servis Mobile Spa. Lagi ramai pelanggan, lagi tinggi nilai pendapatan Spa kita. 😊


TESTIMONI 5 :

                                                                                      
Setelah selesai training Spa, anda pasti akan berasa sangat yakin untuk memberikan servis terbaik kepada pelanggan pertama anda.😊


        

TESTIMONI 6 : 
                          
Siapa kata ibu beranak kecil tidak boleh menjana income dari rumah dengan projek Mobile Spa? Puan Fizah sudah buktikan, beliau juga mampu mendapat income kepuk- kepuk dengan hasilMobile Spa walaupun sibuk mengurus anak kecil di rumah.  Kita ada caranya!😊


TESTIMONI 7 : 
             
Puan Ain, salah seorang ahli aktif BOTG, merangkap ex- Engineer juga,tidak lepaskan peluang untuk mengipas duit hasil sehari bisnes Facial beliau. Di mana ada wanita, di situ ada duit. 😊

TESTIMONI 8: 
                         
Siapa kata Cikgu tak boleh buat Spa? 😇Cikgu kita ni buktikan beliau pun berjaya selesaikan slot Facial untuk 2 orang pelanggan selepas waktu sekolah. Fleksibel kan servis Spa BOTG. 😉

TESTIMONI 9 :
                              
Walaupun bergelar Suri Bisnes dari rumah, Beautician kita Puan Azie pun berjaya buktikan beliau juga berjaya mendapat rezeki berderet untuk slot Spa. Sebelah pagi pun penuh slot, sebelah petang pun masih lagi onz slot! Alhamdulillah. 😊

TESTIMONI 10 : 
                      
Anda risau adakah Servis Spa anda mendapat sambutan selepas sahaja anda selesai Training? Jangan bimbang, inshaAllah kami akan ajar anda tips untuk anda close deal pelanggan- pelanggan anda dengan mudah & berkesan. Puan Nadhirah dah berjaya, anda?Pasti juga boleh.

Jadi, sekadar ini dulu perkongsian saya kali ini mengenai testimoni buat duit bersama Mobile Spa BOTG. Semoga kita berjumpa lagi di entri seterusnya, ya!


Salam sayang untuk semua. Jaga diri! 😊

Xoxo!

Jika anda ingin dapatkan sebarang pertanyaan/ konsultasi berkaitan produk- produk Shaklee/ masalah-masalah berkaitan servis Physio, boleh hubungi saya juga bila- bila masa di :

No Tel :019-9412177 atau terus klik https//mobilespashaklee.wasap.my/ untuk sebarang pertanyaan 😊 

Dan ID Shaklee Rasmi saya : 1208267. 

Anda dialu- alukan untuk melakukan pendaftaran sendiri (self- registration) dan pembelian secara terus dari HQ Shaklee pada bila- bila masa. 

Anda boleh mengisikan pra- pendaftaran di pautan ini terlebih dahulu untuk bersama team  saya : https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1208267 dan secara automatik akan dapat membeli produk Shaklee dengan diskaun sebanyak 25% sesudah pendaftaran anda selesai. 😊

Jom sertai keluarga Shaklee bersama saya dan team SDC bermula hari ini. 


Anda boleh terus hubungi saya di mana- mana platform media sosial seperti di bawah : 

#kursusspamurah #spashaklee #mobilespa #mobilespamalaysia #kelasspaonline 























































 











Comments

Popular posts from this blog

VIVIX DAN RESV JADI PILIHAN SAYA

TESTIMONI RESVIVIX UNTUK KULIT CANTIK

MOBILE SPA BOTG BANTU WANITA BUAT DUIT