CAPAI IMPIAN MELALUI BISNES MOBILE SPA

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat sahabat- sahabat blog. Saya doakan anda semua berada dalam keadaan sihat selalu dan ceria di samping keluarga tersayang. 😊

Entri kali ini saya ingin berkongsi kepada anda tentang tajuk "Capai Impian Melalui Bisnes Mobile Spa". 

Pasti ramai daripada kita mempunyai banyak angan dan impian. Tak kiralah dari sekecil- kecil impian sehinggalah sebesar- besar impian. Impian kita ibarat sebuah mimpi, kita yang perlu bekerja ke arahnya untuk memastikan ianya menjadi realiti atau sebaliknya.

Saya juga mempunyai banyak impian dalam hidup dan pandai untuk memasang cita-cita dan impian sejak menyertai team Mobile Spa BOTG ini.

Mentor- mentor terdekat iaitu Master Athirah & Master Ainul banyak berkongsi tips dan strategi macam mana untuk kami dapat membina impian dan capai impian itu satu persatu melalui bisnes mobile Spa ini. Alhamdulillah. 😊

Inilah antara sebab kenapa kita perlu berguru dengan guru yang betul & mereka sendiri adalah "Proven Mentor".

Mereka telah buktikan mereka sendiri dapat mencapai impian- impian besar dalam hidup mereka melalui platform bisnes Mobile Spa, jadi mengapa tidak kita kan?

Terima kasih Master- masterku tersayang. 💗

Antara kejayaan saya yang telah dapat sejak menjadi ahli Spa BOTG adalah antaranya : 

1. Berani memasang impian dengan datang ke Showroom Mini Cooper di Penang untuk "Touch My Dream Car". 💗

Throwback sewaktu datang ke Showroom Mini Cooper di Penang, alang- alang berhoney moon di sana, kita ajak suami singgah sekali di showroom ni. Hehe. 

Salah satu cara untuk dekatkan diri dengan impian kita adalah kita kena berada dekat dan "sentuh" impian tersebut. 

InshaAllah aura itu akan makin kuat dan dekat, satu masa nanti impian tersebut akan mendekat &  menjadi realiti. 💗

Ini pula throwback momen saya ke Showroom Toyota di Kuala Lumpur Mac 2021. 

Waktu ini saya sedang mengandungkan first baby saya, Ainul Mardhiah. 3 bulan Ainul dalam tummy Mommy waktu ni. 

Saya hidupkan lagi impian saya untuk berjaya miliki sebuah kereta atas nama saya sendiri. Mana tahu rezeki anak kan, impian akan tercapai sedikit masa lagi. 😊

2. Dapat mereka konsep perkahwinan peribadi mengikut citarasa sendiri pada tahun  2020

Saya dapat penuhi impian perkahwinan saya untuk dapatkan khidmat Bridal Impian saya iaitu Sandrawedding, MUA yang berbakat iaitu  Kak Za.

Saya juga dapat hire 2 orang photographer untuk merakam detik indah perkahwinan saya iaitu Temuhateza & Afiq Adnan beserta Videographer Majlis iaitu Syakirin. 

Perkahwinan hanya sekali seumur hidup kan, jadi kita jadikan ianya antara kenangan yang terindah. 😉

Terima kasih Team Glam Wedding kami, you know who you are. Tq atas servis yang super tip top! 💗

Throwback momen bersama suami & anak saudara saya, Aleesha di Majlis Kesyukuran Perkahwinn kedua- dua belah keluarga. 

Happy kerana saya sendiri dapat mengeluarkan bajet peribadi saya hasil dari bisnes Mobile Spa waktu itu untuk merealiasasikan "My Dream Wedding" . 

Alhamdulillah hasrat saya tercapai dengan izin Allah. Happy to see semua tetamu datang memeriahkan  majlis kami. 😊

3. Dapat belanja ibu fullset Skincare YOUTH Shaklee berharga RM1200 ++.  

Happy bila tengok mak tersenyum dapat suprise treat dari anak dia ni. Hehe. Syukur ada pendapatan lebih dari bisnes mobile spa waktu ni.😊

Sebelum gerak pergi kerja, kita suprisekan mak dulu bagi set YOUTH Skincare Shaklee :)

Doakan anakmu supaya dapat tunaikan lagi impian- impian buat mak dan ayah selagi hayat dikandung badan. :)

4. Dapat hadiri perjumpaan/ majlis terbuka mahupun tertutup bersama team besar Mobile Spa BOTG, dapat hadiri "lunch treat" dari Founder BOTG di Hotel di KL setiap tahun. 

Throwback sewaktu mendapat jemputan ekslusif dari Master Ainul untuk lunch treat di Marriot Putrajaya pada 2019 .

Bukan selalu dapat "dress up" extra sikit dari hari biasa kan. itulah bestnya bila berada dalam team BOTG. 😊

5. Dapat merasa "vibes" travel ke luar negara bersama team Spa yang lain seperti ke Dubai, Maldives, Australia. 

Alumni BOTG pada tahun 2019 bergambar kenangan di Perth, Australia melancong bersama skuad  gegirls di sana. Vogue- vogue semua team BOTG. 😍

Harapan saya semoga banyak lagi impian- impian saya akan terlaksana satu hari nanti apabila berada bersama team hebat ini. InshaAllah. 

Di bawah ini saya ingin kongsikan pula kisah- kisah impian yang telah berjaya dicapai oleh ahli- ahli team Mobile Spa BOTG sebagai inspirasi untuk anda semua juga. Jom kita mula!😊

1. Berjaya menjana pendapatan yang "limitless"hasil bisnes Mobile Spa 

Melalui bisnes Mobile Spa BOTG ini, ramai ahli team kami sudah dapat menjana income 4,5, 6 angka sebulan. 

Seperti yang anda tahu, kelebihan team Mobile Spa kami berbanding bisnes yang lain adalah kami secara automatik berkait dengan bisnes Shaklee.

Income Shaklee pun dapat, income Mobile Spa pun dapat. Terdapat 6 penjuru income utama sebenarnya yang tersedia apabila anda sertai team Mobile Spa kami. 

Boleh baca di pautan ini ya : https://hadhirahzulkifli.blogspot.com/2023/05/kelas-bisnes-facial-terkini-botg_10.html 

Di bawah ini saya sertakan pendapatan Master- Master & ahli team kami sudah berjaya dapat dari sekecil- kecil bonus sehinggalah sebesar- besar bonus (limitless). 

Master Ainul selaku Pengasas Mobile Spa BOTG :)

Master Athirah selaku Pengasas Team SOUL :)

Master Maria selaku Pengasas Team MFMS :)

Master Affni selaku Pengasas team MIND :)

2. Dapat memiliki aset rumah dengan hasil bisnes Mobile Spa Shaklee

Setiap dari kita mengidamkan rumah yang cantik, selesa dan mewah, betul tak? Begitu juga diri saya , yang sentiasa memasang impian suatu hari nanti dapat memiliki rumah idaman yang serba cantik dan lengkap. 

Rumah yang bersih cantik , dilengkapi dengan rekaan dalaman yang moden, antara impian saya dan juga suami . Di dalam team kami, sudah ada yang dapat membeli rumah di usia muda. 

Mentor kami, iaitu  Master Ainul sendiri berjaya memiliki sekurang- kurangnya 10 biji rumah, simpanan peribadi beliau lebih dari 1 juta, dapat melancong ke merata dunia dengan penerbangan "business class" dan macam- macam lagi kejayaan beliau. 

Bila mentor/ orang atas kita sudah mencapai semua ini melalui bisnes Spa ini, inshaAllah ini adalah masa depan kami juga anak- anak Spa beliau untuk sama- sama berjaya! Amin 😊




     
3. Dapat melancong ke seluruh dunia bersama team hasil bisnes Mobile Spa 

Team Mobile Spa BOTG sangat aktif mengadakan trip melancong bersama- sama ke luar negara setiap tahun

Ianya salah satu sebagai terapi/ reward untuk diri di samping dapat mengeratkan lagi ukhuwah sesama team. Bukan calang- calang tempat yang kami sudah lawati, antaranya Dubai, Perth Australia & Melbourne. 

Minda kita pun akan lebih terbuka apabila kita  mentadabbur bumi Allah ini, kan. 




4. Dapat memiliki kereta idaman hasil bonus dari bisnes Mobile Spa Shaklee. 

Selain kediaman, ramai juga di antara ahli team Mobile Spa BOTG kami dapat memiliki kereta idaman masing- masing hasil dari bisnes Mobile Spa.

Disebabkan #SpaShaklee kami ini berkaitan dengan bisnes Shaklee, jadi slip bonus yang diterima setiap bulan dari syarikat Shaklee sangat dipercayai dan diakui oleh pihak bank. 

Segala proses dan dokumen yang diperlukan amat senang untuk diluluskan oleh pihak bank. Alhamdulillah. 

Salah satu tips bisnes, carilah syarikat yang stabil dan mempunyai reputasi baik dari pelbagai aspek. Saya pilih Shaklee. 😉

Salah seorang team kami, berjaya miliki Wellfire hasil bisnes Mobile Spa :)

Puan Wahida, merupakan salah seorang ahli BOTG turut berjaya memiliki Toyota idaman beliau menggunakan Payslip Shaklee :)

Ini juga merupakan seorang lagi ahli team kami berjaya mendapat Car Bonus Shaklee hasil bisnes dari Mobile Spa.:)

Teringat kata- kata Mentor saya, "Beranilah untuk berimpian , kerana dari impian itulah Allah bagi petunjuk atau petanda kepada kita untuk kita dapat mimpi itu,  maka berusahalah untuk menggerakkan segala impian anda mulai hari ini. 😊

5. Dapat tunaikan impian & gembirakan keluarga untuk mengerjakan Umrah/Haji/ bercuti bersama- sama hasil dari Bisnes Mobile Spa.

Ada juga ahli- ahli Mobile Spa kami sudah dapat membawa keluarga terdekat mereka untuk mengerjakan Umrah/ Haji dan melancong ke luar negara hasil bisnes Spa. 

Best kan bila dapat gembirakan hati insan- insan yang kita sayang. 

Saya juga memasang impian yang sama satu hari nanti saya juga dapat membawa ibu ayah , keluarga saya dan mertua melancong ke tempat yang best- best, sebagai hadiah istimewa buat mereka. 

Kisah kejayaan team kami ini memberi banyak inspirasi buat diri saya untuk terus maju ke hadapan memasang angan dan impian. InshaAllah. 

Master Athirah merangkap Mommy Shaklee saya berjaya membawa ibu dan arwah ayah beliau ke Mekah menunaikan Umrah hasil kerja keras dalam bisnes Mobile Spa ini :)

Kenangan sebelum abang saya (kiri) bertolak ke Mekah menunaikan Umrah bersama keluarga tersayang :)

Teringat kata- kata Mentor saya, "Beranilah untuk berimpian , kerana dari impian itulah Allah bagi petunjuk atau petanda kepada kita untuk kita dapat mimpi itu,  maka berusahalah untuk menggerakkan segala impian anda mulai hari ini. 😊

Jadi, sekadar ini dulu perkongsian saya kali ini mengenai "Capai Impian Melalui Bisnes Mobile Spa.

Harapan saya semoga banyak lagi impian- impian saya akan terlaksana satu hari nanti apabila berada bersama team hebat ini. InshaAllah. 

Semoga kita berjumpa lagi di entri seterusnya.  Jemput baca juga entri sahabat saya di pautan ini : https://www.mamacilik.com/2023/06/capai-impian-melalui-bisnes-mobile-spa.html?m=1

Salam sayang untuk semua. Jaga diri! 😊

Xoxo!

Jika anda ingin dapatkan sebarang pertanyaan/ konsultasi berkaitan produk- produk Shaklee/ masalah-masalah berkaitan servis Physio, boleh hubungi saya juga bila- bila masa di :

No Tel :019-9412177 atau terus klik https//mobilespashaklee.wasap.my/ untuk sebarang pertanyaan 😊 

Dan ID Shaklee Rasmi saya : 1208267. 

Anda dialu- alukan untuk melakukan pendaftaran sendiri (self- registration) dan pembelian secara terus dari HQ Shaklee pada bila- bila masa. 

Anda boleh mengisikan pra- pendaftaran di pautan ini terlebih dahulu untuk bersama team  saya : https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1208267 dan secara automatik akan dapat membeli produk Shaklee dengan diskaun sebanyak 25% sesudah pendaftaran anda selesai. 😊

Jom sertai keluarga Shaklee bersama saya dan team SDC bermula hari ini. 


Anda boleh terus hubungi saya di mana- mana platform media sosial seperti di bawah : 

#kursusspamurah #spashaklee #mobilespa #mobilespamalaysia #kelasspaonline #kursusmobilespaterengganu #kursusspaterengganu #physioterengganu #mobilespaterengganu 








 













Comments

Popular posts from this blog

VIVIX DAN RESV JADI PILIHAN SAYA

TESTIMONI RESVIVIX UNTUK KULIT CANTIK

MOBILE SPA BOTG BANTU WANITA BUAT DUIT